Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі Fantasy FPS. Механіки головного героя, візуальні ефекти

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єкт розробки – механіки головного героя та візуальні ефекти, які є частиною комплексної роботи з розробки ігрового програмного застосунку у жанрі Fantasy FPS. Мета розробки – створення ігрового додатка, здатного забезпечити високий рівень залучення користувача та ефективну взаємодію з ігровим середовищем. Метод рішення – система візуального програмування Blueprint, ігровий рушій – Unreal Engine 5. Система контролю версій Git. У результаті розробки створено комплексні механіки для головного героя, включаючи анімації, рух, атаки та спеціальні здібності, а також реалізовані візуальні ефекти, що підсилюють атмосферу гри. Усе розроблене є частиною комплексної роботи з розробки ігрового програмного застосунку у жанрі Fantasy FPS.

Опис

Ключові слова

візуальніий ефект, iгровий програмний застосунок, комп'ютерна гра, шутер, blueprint, niagara system

Цитування

Бєліков Д. Ю. Ігровий програмний застосунок у жанрі Fantasy FPS. Механіки головного героя, візуальні ефекти : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Д. Ю. Бєліков ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 90 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються