Публікація:
Компоненти та критерії оцінки креативного мислення фахівця в галузі маркетингу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2021

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

НДІ ПЗІР НАПрН України

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Дослідження присвячене визначенню компонентів креативного мислення і на цій основі встановленню критеріїв його оцінки у фахівців в галузі маркетингу. Встановлено зростаючу значущість креативності в умовах росту автоматизації бізнесу, попиту на інноваційні рішення та викликів ринку через пандемію. З’ясовано, що творчий процес оснований на поєднані конвергентного та дивергентного мислення, що забезпечую вміння доводити до завершеного вигляду продукти мислення, майстерність генерувати щонайбільшу кількість оригінальних ідей. В якості критеріїв оцінки сформованості креативного мислення маркетолога можна застосовувати наступні складові: допитливість, створення власних ідей, розвиток запропонованих ідей. // The study is devoted to identifying the components of creative thinking and on this basis to establish criteria for its evaluation by marketers. The growing importance of creativity in the context of growing business automation, demand for innovative solutions and market challenges through a pandemic has been established. It was found that the creative process is based on a combination of convergent and divergent thinking, which provides the ability to complete the products of thinking, the ability to generate as many original ideas. The following components can be used as criteria for assessing the formation of creative thinking of a marketer: curiosity, creation of own ideas, development of proposed ideas.

Опис

Ключові слова

креативне мислення, фахівець в галузі маркетингу, soft skills, creative thinking, marketing specialist, soft skills

Бібліографічний опис

Мозгова Г. В. Компоненти та критерії оцінки креативного мислення фахівця в галузі маркетингу / Г. В. Мозгова, О. В. Заіка, Є. В. Лісений // Конституційні засади розвитку інноваційного суспільства: зб. наук. пр. за матеріалами інтернет-конференції, 25 червня 2021 року. – Харків: НДІ ПЗІР НАПрН України, 2021. – С. 119-125.

DOI