Публікація:
Аналіз ефективності методів продажу товарів рекламними засобами соціальної мережі INSTAGRAM

dc.contributor.authorБережна, С. О.
dc.contributor.authorКулішова, Н. Є.
dc.date.accessioned2025-06-26T10:55:32Z
dc.date.available2025-06-26T10:55:32Z
dc.date.issued2018
dc.description.abstractЗ плином сучасних технологій змінюється сприйняття побуто-вих взаємодій. Таким чином, люди все частіше виконують свої по-купки через Інтернет, в тому числі і через соціальну мережу Ins-tagram. В ній користувачі діляться своїми фото і відео.
dc.identifier.citationБережна С. О. Аналіз ефективності методів продажу товарів рекламними засобами соціальної мережі INSTAGRAM / С. О. Бережна, Н. Є. Кулішова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали III Міжнародної науково-технічної конференції, 17–19 жовтня 2018 р. – Львів : Українська академія друкарства, 2018. — C. 302-303.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31808
dc.language.isouk
dc.publisherУкраїнська академія друкарства
dc.subjectпродаж товарів рекламними засобами
dc.subjectрекламні засоби
dc.titleАналіз ефективності методів продажу товарів рекламними засобами соціальної мережі INSTAGRAM
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2018-302-303.pdf
Розмір:
175.42 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
10.74 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: