Публікація:
Аналіз ефективності методів продажу товарів рекламними засобами соціальної мережі INSTAGRAM

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Українська академія друкарства

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

З плином сучасних технологій змінюється сприйняття побуто-вих взаємодій. Таким чином, люди все частіше виконують свої по-купки через Інтернет, в тому числі і через соціальну мережу Ins-tagram. В ній користувачі діляться своїми фото і відео.

Опис

Ключові слова

продаж товарів рекламними засобами, рекламні засоби

Цитування

Бережна С. О. Аналіз ефективності методів продажу товарів рекламними засобами соціальної мережі INSTAGRAM / С. О. Бережна, Н. Є. Кулішова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали III Міжнародної науково-технічної конференції, 17–19 жовтня 2018 р. – Львів : Українська академія друкарства, 2018. — C. 302-303.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються