Публікація: Аналіз ефективності методів продажу товарів рекламними засобами соціальної мережі INSTAGRAM
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Українська академія друкарства
Анотація
З плином сучасних технологій змінюється сприйняття побуто-вих взаємодій. Таким чином, люди все частіше виконують свої по-купки через Інтернет, в тому числі і через соціальну мережу Ins-tagram. В ній користувачі діляться своїми фото і відео.
Опис
Ключові слова
продаж товарів рекламними засобами, рекламні засоби
Цитування
Бережна С. О. Аналіз ефективності методів продажу товарів рекламними засобами соціальної мережі INSTAGRAM / С. О. Бережна, Н. Є. Кулішова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали III Міжнародної науково-технічної конференції, 17–19 жовтня 2018 р. – Львів : Українська академія друкарства, 2018. — C. 302-303.