Публікація: Процес запікання процедурних карт для ігрових 3D моделей та використання програми Marmoset
| dc.contributor.author | Манченко, А. В. | |
| dc.contributor.author | Солодов, В. Д. | |
| dc.date.accessioned | 2025-04-22T08:54:33Z | |
| dc.date.available | 2025-04-22T08:54:33Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | Throughout its history, the gaming industry has continuously sought to captivate players through innovation. One of the key factors in engaging consumers is the visual aspect, particularly the level of detail and realism. However, despite the constant advancement of hardware capabilities, they remain inherently limited. To address this challenge, the technique of baking procedural maps has been developed, enabling an optimal balance between performance optimization and the quality of 3D graphics. This article will explore this topic in detail. | |
| dc.identifier.citation | Манченко А. В. Процес запікання процедурних карт для ігрових 3D моделей та використання програми Marmoset / А. В. Манченко, В. Д. Солодов // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 237–239. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/30531 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ХНУРЕ | |
| dc.subject | запікання процедурних карт | |
| dc.subject | Marmoset | |
| dc.title | Процес запікання процедурних карт для ігрових 3D моделей та використання програми Marmoset | |
| dc.type | Thesis | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PiM_2025_T3-237-239.pdf
- Розмір:
- 238.92 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: