Публікація:
Процес запікання процедурних карт для ігрових 3D моделей та використання програми Marmoset

dc.contributor.authorМанченко, А. В.
dc.contributor.authorСолодов, В. Д.
dc.date.accessioned2025-04-22T08:54:33Z
dc.date.available2025-04-22T08:54:33Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThroughout its history, the gaming industry has continuously sought to captivate players through innovation. One of the key factors in engaging consumers is the visual aspect, particularly the level of detail and realism. However, despite the constant advancement of hardware capabilities, they remain inherently limited. To address this challenge, the technique of baking procedural maps has been developed, enabling an optimal balance between performance optimization and the quality of 3D graphics. This article will explore this topic in detail.
dc.identifier.citationМанченко А. В. Процес запікання процедурних карт для ігрових 3D моделей та використання програми Marmoset / А. В. Манченко, В. Д. Солодов // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 237–239.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30531
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectзапікання процедурних карт
dc.subjectMarmoset
dc.titleПроцес запікання процедурних карт для ігрових 3D моделей та використання програми Marmoset
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T3-237-239.pdf
Розмір:
238.92 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: