Публікація:
Процес запікання процедурних карт для ігрових 3D моделей та використання програми Marmoset

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Throughout its history, the gaming industry has continuously sought to captivate players through innovation. One of the key factors in engaging consumers is the visual aspect, particularly the level of detail and realism. However, despite the constant advancement of hardware capabilities, they remain inherently limited. To address this challenge, the technique of baking procedural maps has been developed, enabling an optimal balance between performance optimization and the quality of 3D graphics. This article will explore this topic in detail.

Опис

Ключові слова

запікання процедурних карт, Marmoset

Цитування

Манченко А. В. Процес запікання процедурних карт для ігрових 3D моделей та використання програми Marmoset / А. В. Манченко, В. Д. Солодов // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 237–239.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються