Публікація:
Планування рекламної кампанії в поліграфії

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2019

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «ДРУКАРНЯ МАДРИД»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У сучасному динамічному, нестабільному, конкурентному зовнішньому середовищі реклама є важливим засобом, яке використовують підприємства поліграфії для вирішення своїх тактичних завдань і досягнення стратегічних цілей.

Опис

Ключові слова

BTL, ATL, integrated marketing communications, рекламна кампанія

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Планування рекламної кампанії в поліграфії / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IV Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2019 р. – Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. - Т1. - С. 244.

DOI