Публікація: Планування рекламної кампанії в поліграфії
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «ДРУКАРНЯ МАДРИД»
Анотація
У сучасному динамічному, нестабільному, конкурентному зовнішньому середовищі реклама є важливим засобом, яке використовують підприємства поліграфії для вирішення своїх тактичних завдань і досягнення стратегічних цілей.
Опис
Ключові слова
BTL, ATL, integrated marketing communications, рекламна кампанія
Бібліографічний опис
Соколова Л. В. Планування рекламної кампанії в поліграфії / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IV Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2019 р. – Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. - Т1. - С. 244.