Публікація:
Планування рекламної кампанії в поліграфії

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2019

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «ДРУКАРНЯ МАДРИД»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У сучасному динамічному, нестабільному, конкурентному зовнішньому середовищі реклама є важливим засобом, яке використовують підприємства поліграфії для вирішення своїх тактичних завдань і досягнення стратегічних цілей.

Опис

Ключові слова

BTL, ATL, integrated marketing communications, планування, рекламна кампанія

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Планування рекламної кампанії в поліграфії / Соколова Л. В., Верясова Г. М. // ІV Міжнародна науково-технічна конференція «Поліграфічні, мультимедійні та web-технології» : тези доп. IV Міжнар. наук.-техн. конф. (14-17 травня 2019, м. Харків) / редкол.: В. П. Ткаченко, І. Б. Чеботарьова, О. В. Вовк та ін. – Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. Т1. 244 с.

DOI