Публікація:
Вплив друкованих музичних альбомів на комерційний успіх релізу

dc.contributor.authorЧеботарьова, І. Б.
dc.contributor.authorБондаренко, Т. В.
dc.date.accessioned2025-05-27T21:21:19Z
dc.date.available2025-05-27T21:21:19Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ тезах розглядається феномен друкованих музичних альбомів як важливого інструменту маркетингу та засобу естетичної комунікації з аудиторією. Особлива увага приділяється їх впливу на комерційний успіх музичних релізів, зокрема завдяки елементам дизайну, колекціонування та фан-культури. Аналізується досвід світових практик, включаючи K-pop індустрію, а також можливості адаптації подібних стратегій у локальному контексті.
dc.identifier.citationЧеботарьова І. Б. Вплив друкованих музичних альбомів на комерційний успіх релізу / Чеботарьова І. Б., Т. В. Бондаренко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 193-194.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31378
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Видавництво Ліра-К»
dc.subjectмузичний альбом
dc.subjectестетична комунікація
dc.titleВплив друкованих музичних альбомів на комерційний успіх релізу
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2-193-194.pdf
Розмір:
640.67 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: