Публікація: Вплив друкованих музичних альбомів на комерційний успіх релізу
Завантаження...
Дата
2025
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Видавництво Ліра-К»
Анотація
У тезах розглядається феномен друкованих музичних альбомів як важливого інструменту маркетингу та засобу естетичної комунікації з аудиторією. Особлива увага
приділяється їх впливу на комерційний успіх музичних релізів, зокрема завдяки елементам дизайну, колекціонування та фан-культури. Аналізується досвід світових практик, включаючи K-pop індустрію, а також можливості адаптації подібних стратегій у локальному контексті.
Опис
Ключові слова
музичний альбом, естетична комунікація
Бібліографічний опис
Чеботарьова І. Б. Вплив друкованих музичних альбомів на комерційний успіх релізу / Чеботарьова І. Б., Т. В. Бондаренко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 193-194.