Публікація:
Вплив друкованих музичних альбомів на комерційний успіх релізу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «Видавництво Ліра-К»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У тезах розглядається феномен друкованих музичних альбомів як важливого інструменту маркетингу та засобу естетичної комунікації з аудиторією. Особлива увага приділяється їх впливу на комерційний успіх музичних релізів, зокрема завдяки елементам дизайну, колекціонування та фан-культури. Аналізується досвід світових практик, включаючи K-pop індустрію, а також можливості адаптації подібних стратегій у локальному контексті.

Опис

Ключові слова

музичний альбом, естетична комунікація

Бібліографічний опис

Чеботарьова І. Б. Вплив друкованих музичних альбомів на комерційний успіх релізу / Чеботарьова І. Б., Т. В. Бондаренко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 193-194.

DOI