Публікація:
Дослідження використання генеративного дизайну в візуальній комунікації бренду

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою дослідження є поліпшення процесу створення візуальних комунікацій бренду шляхом упровадження генеративних методів дизайну.У роботі проведено аналіз теоретичних основ брендингу, візуальної комунікації та генеративного дизайну, досліджено трансформацію бренд -комунікацій у цифровому середовищі. Розглянуто інструментальний і генеративний підходи до проєктування візуальних рішень.У практичній частині розроблено методику експерименту. Методика реалізована у вигляді кількох систем брендової ідентичності, створених із використанням різних підходів до дизайну. Проведено фіксацію часових витрат на основних етапах розробки, а також експертне оцінювання дизайн -рішень за визначеними критеріями.За результатами експериментального дослідження проаналізовано ефективність використання генеративного дизайну з точки зору швидкості створення візуальних матеріалів, варіативності рішень, рівня персоналізації та емоційної виразності. Окремо виконано економічне обґрунтування науково -дослідної роботи та визначено доцільність упровадження генеративних методів у практику бренд-комунікацій.

Опис

Ключові слова

дизайн, бренд

Цитування

Гогуля О. Г. Дослідження використання генеративного дизайну в візуальній комунікації бренду : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / О. Г. Гогуля ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 89 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються