Публікація:
Вплив колірної гами магазину на купівельну спроможність покупців

dc.contributor.authorЗадорожна, В.
dc.date.accessioned2024-12-23T19:26:54Z
dc.date.available2024-12-23T19:26:54Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractКолірна гама магазину є важливою складовою для його конкурентоспроможності серед інших. Купівельна спроможність у сучасній науці розглядається з різноманітних позицій, зокрема у світлі успішності реалізації соціально-економічної політики, економіки праці, демографії, доступності отримання населенням необхідної кількості товарів та послуг, забезпеченням високої якості життя населення та дотримання соціальних стандартів, впливу на формування ресурсів домогосподарств, забезпеченням доступу до освіти та охорони здоров’я.
dc.identifier.citationЗадорожна В. Вплив колірної гами магазину на купівельну спроможність покупців / В. Задорожна // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 117.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/29507
dc.language.isouk
dc.publisherХНЕУ
dc.subjectкупівельна спроможність
dc.subjectколірна гама
dc.titleВплив колірної гами магазину на купівельну спроможність покупців
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Za-2024-117.pdf
Розмір:
736.04 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: