Публікація:
Вплив колірної гами магазину на купівельну спроможність покупців

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Колірна гама магазину є важливою складовою для його конкурентоспроможності серед інших. Купівельна спроможність у сучасній науці розглядається з різноманітних позицій, зокрема у світлі успішності реалізації соціально-економічної політики, економіки праці, демографії, доступності отримання населенням необхідної кількості товарів та послуг, забезпеченням високої якості життя населення та дотримання соціальних стандартів, впливу на формування ресурсів домогосподарств, забезпеченням доступу до освіти та охорони здоров’я.

Опис

Ключові слова

купівельна спроможність, колірна гама

Цитування

Задорожна В. Вплив колірної гами магазину на купівельну спроможність покупців / В. Задорожна // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 117.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються