Публікація:  Архітектурний патерн entity component system
| dc.contributor.author | Пасічко, В. В. | |
| dc.date.accessioned | 2023-03-01T15:43:51Z | |
| dc.date.available | 2023-03-01T15:43:51Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.description.abstract | Entity–component–system (ECS) is an architectural pattern that is mostly used in game development. | |
| dc.identifier.citation | Пасічко В. В. Архітектурний патерн entity component system / В. В. Пасічко // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 23 Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2019 р. – Харків : ХНУРЕ, 2019. – Т. 5. – С. 49–50. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/22282 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ХНУРЕ | |
| dc.title | Архітектурний патерн entity component system | |
| dc.type | Conference proceedings | |
| dspace.entity.type | Publication | 
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
 - RiM_2019_T5-49-50.pdf
 - Розмір:
 - 161.08 KB
 - Формат:
 - Adobe Portable Document Format
 
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
 - license.txt
 - Розмір:
 - 9.64 KB
 - Формат:
 - Item-specific license agreed upon to submission
 - Опис: