Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ІНФ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ІНФ) за темою "Blender"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Моделювання та реалізація тривимірної анімації із впровадженням автоматизації у середовищі Blender на прикладі замку Гоґвортс(2025) Зінченко, А. Я.Об’єктом роботи є тривимірна сцена, що поєднує архітектурну модель замку Гоґвортс із автоматично згенерованими реалістичними ялинами. Метою роботи є створення Blender-адону для генерації ялин на основі кривих Безьє, математичних залежностей і керованої варіативності, а також побудова сцени для подальшого рендеру й створення анімованого відео. У ході роботи було реалізовано процедурну генерацію стовбура, гілок і площин-хвої мовою Python, впроваджено параметризацію, оптимізацію геометрії та зручний інтерфейс у Blender. Додатково вручну змодельовано замок з використанням модифікаторів, текстур, освітлення та інструментів анімації. У результаті створено інструмент для генерації ялин, побудовано тривимірну сцену та сформовано фінальне відео, яке демонструє поєднання автоматизованого та ручного моделювання в єдиній композиції.