Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МСТ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МСТ) за темою "ads manager"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження ефективності рекламної компанії в соціальних мережах для інтернет-магазину «Braggart»(2019) Морозова, Д. Ю.Метою магістерської атестаційної роботи є розробка методики підвищення ефективності рекламної кампанії за рахунок комплексу рекламних заходів у сукупності із актуальним редизайном сторінки у соціальних мережах. В роботі буде розроблено рекламну кампанію для інтернет-магазину верхнього одягу «Braggart». Об’єктом дослідження даної роботи є рекламна компанія інтернет-магазину. Предмет дослідження критерії оцінки ефективності реклами та методи підвищення ефективності роботи інтернет-магазинів за рахунок рекламних кампаній. Результатами атестаційної роботи є адаптована під специфіку бренду методика, щодо підвищення якості роботи інтернет-магазину за рахунок розробки ефективної рекламної кампанії та за рахунок змін у оформлені інтернет-сторінок компанії. Спираючись на створені рекомендації можливо швидко збільшити конверсії інтернет-магазину, та знизити вартість одного ліда