Кафедра медіасистем та технологій (МСТ)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Кафедра медіасистем та технологій (МСТ) за темою "facebook"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження просування бренду ФК "Металіст" в соціальних мережах(2025) Сандига, К. А.Мета кваліфікаційної роботи магістра – підвищення ефективності бренду ФК «Металіст» за допомогою розробки стратегії просування в соціальних мережах. У кваліфікаційній роботі магістра розроблено концепцію просування бренду футбольного клубу «Металіст» у найактуальніших соціальних мережах, а також створено рекламну продукцію для кожної з них. Враховано вподобання цільової аудиторії, специфіку розробки реклами для конкретних платформ та основні цілі інтернет-реклами: залучення вболівальників, партнерів та інших зацікавлених у футболі й діяльності клубу осіб. Особливий акцент зроблено на публікації актуального, цікавого та корисного контенту. В експериментальній частині за допомогою методу МАІ та опитування цільової аудиторії проведено дослідження особливостей використання різних видів реклами в соціальних мережах для підвищення ефективності просування бренду ФК «Металіст», розроблені відповідні рекомендації та комерційні пропозиції. Також здійснено економічне обґрунтування дослідження.