Метою даного дослідження є вдосконалення методу візуалізації анімації скелету людини в середовищі Blender 3D на основі контрольних точок за рахунок поєднання покадрової анімації та семплування. Для досягнення поставленої була розглянута проблемна область, адаптовано запропонований підхід для прискореної анімації скелету для різних типів обчислювальних систем (система із масовим паралелізмом та гібридна обчислювальна система), виконано експерементальне дослідження впливу кількості семплів на плавність переходів між кадрами, досліджено вплив кількості семплів на час виконання візуалізації. Досягти прискорення рендерингу скелетної анімації стало можливим завдяти створенню нового методу анімаціїї за рахунок поєднанню двох існуючих підходів, а саме за допомогою поєднання методу покадрової анімації та кількості семплів.