Публікація:
Метод візуалізації процесу анімації скелету людини на основі контрольних точок

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою даного дослідження є вдосконалення методу візуалізації анімації скелету людини в середовищі Blender 3D на основі контрольних точок за рахунок поєднання покадрової анімації та семплування. Для досягнення поставленої була розглянута проблемна область, адаптовано запропонований підхід для прискореної анімації скелету для різних типів обчислювальних систем (система із масовим паралелізмом та гібридна обчислювальна система), виконано експерементальне дослідження впливу кількості семплів на плавність переходів між кадрами, досліджено вплив кількості семплів на час виконання візуалізації. Досягти прискорення рендерингу скелетної анімації стало можливим завдяти створенню нового методу анімаціїї за рахунок поєднанню двох існуючих підходів, а саме за допомогою поєднання методу покадрової анімації та кількості семплів.

Опис

Ключові слова

скелетна анімація, контрольні точки, 3D анімація, рендерінг, візуалізація, Blender 3D

Цитування

Шулінус О. А. Метод візуалізації процесу анімації скелету людини на основі контрольних точок : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / О. А. Шулінус ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 64 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються