Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МСТ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МСТ) за автором "Баришева, В. С."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження засобів підвищення ефективності реклами інтернет-магазину молодіжного одягу «Мясо»(2021) Баришева, В. С.В роботі розглянуто досліджено основні види реклами, засоби та інструменти маркетингу для просування товарів на цільовому ринку молодіжного одягу. Зроблено аналіз цільового ринку і досліджено ефективність існуючої реклами для інтернет-магазину «М'ясо». В результаті дослідження визначено найбільш оптимальні види реклами для магазину; розроблено брендбук та нові рекламні носії. Також здійснено оцінку ефективності розробленої реклами за допомогою панельних тестів та сформульовані рекомендації щодо підвищення ефективності просування інтернет-магазину молодіжного одягу. Здійснено економічне обґрунтування проведених досліджень.