Моделювання пізнавальної діяльності об’єктів навчання в системі дистанційного навчання військового призначення

Зображення мініатюри
Дата
2011
Автори
Романенко, І. О.
Бабенко, О. П.
Рубан, И. В.
Калачова, В. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил.
Анотація
Забезпечення високої готовності Збройних Сил (ЗС) України до виконання завдань за призначенням в сучасних умовах вимагає нових підходів до процесу підготовки військовослужбовців МО України. Тенденція ж зростання ролі безперервної професійної освіти без відриву від виконання службових обов’язків обумовлює попит на дистанційні освітні послуги, а дистанційне навчання (ДН) стає інтегральною формою її отримання. В зв’язку з цим важливою задачею є розробка математичних моделей, які описують процес пізнавальної діяльності військовослужбовців, що навчаються за дистанційною формою. Одержані в процесі моделювання данні про когнітивну стратегію придбання знань, умінь і навичок можуть бути використані для видачі загальних рекомендацій щодо можливостей оцінювання знань на контрольних заходах підчас здійснення дистанційного навчального процесу, що проходе в межах СДН ЗС України.
Опис
Ключові слова
функція приналежності, когнітивна стратегія, продукційні правила, степінь істинності
Цитування
Романенко І. О. Моделювання пізнавальної діяльності об’єктів навчання в системі дистанційного навчання військового призначення / І. О. Романенко, О. П. Бабенко, І. В. Рубан, В. В. Калачова // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2011. — № 2. — С. 204-208.