Публікація:
Розробка системи індивідуалізації показу реклами в мобільних іграх за допомогою контекстуальних бандитів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі розглядаються сучасні підходи до монетизації мобільних free-to-play ігор із фокусом на адаптивній рекламі. Особлива увага приділяється застосуванню контекстуальних бандитів, які дозволяють у реальному часі персоналізувати вибір рекламних стратегій для кожного гравця на основі його поведінкових характеристик та контексту. Розроблена система адаптивного вибору реклами забезпечує баланс між максимізацією миттєвого доходу та підтримкою ключових метрик утримання користувачів. Проведені експерименти показали переваги контекстуальних бандитів над традиційним A/B тестуванням у підвищенні ефективності реклами та покращенні користувацького досвіду. Запропонована методика має перспективи для впровадження у комерційні мобільні ігри, що сприятиме сталому розвитку продукту та підвищенню доходів.

Опис

Ключові слова

адаптивні системи, рекламні стратегії, контекстуальні багаторукі бандити, мобільна гра

Цитування

Горбенко Б. Г. Розробка системи індивідуалізації показу реклами в мобільних іграх за допомогою контекстуальних бандитів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Б. Г. Горбенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 186 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються