Публікація: Розробка бібліотеки 3D-візуалізації на основі OpenGL
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є розробка кросплатформної бібліотеки для 3D-візуалізації з використанням OpenGL, що забезпечує базовий функціонал рендерингу, обробки вводу та можливість подальшого розширення. У ході виконання кваліфікаційної роботи було створено графічну бібліотеку на мові Java, що дозволяє виводити на екран прості тривимірні об’єкти, обробляти взаємодію з користувачем та гнучко змінювати сцену. У реалізації проєкту використовувались бібліотеки JOGL (для взаємодії з OpenGL), JOML (для математичних розрахунків) та JInput (для обробки користувацького вводу). Архітектура бібліотеки побудована на основі компонентного підходу, що забезпечує простоту масштабування та підтримку майбутніх доповнень. У роботі було враховано як функціональні, так і нефункціональні вимоги – продуктивність, кросплатформність (Windows/Linux), модульність і чистота коду. Отриманий результат є надійною основою для подальшого розвитку власного графічного рушія або як навчального інструменту для ознайомлення з принципами 3D-графіки.
Опис
Ключові слова
перспективна проекція, гарбаж-колектор, SOLID-принципи, кросплатформність, архітектура ECS, шаблони проєктування
Цитування
Бартновський М. Д. Розробка бібліотеки 3D-візуалізації на основі OpenGL : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія / М. Д. Бартновський ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 66 с.