Публікація:
Вплив реклами на формування тендерних стереотипів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Theses contain arguments about the impact of advertising on the public consciousness. Gender stereotypes that exist in advertisements are considered. The negative impact of advertising on the younger generation is emphasized. The gender images in the advertising message are considered. The peculiarities of perception of these texts are also analyzed and the gender aspect of the presentation of information in advertising is considered

Опис

Ключові слова

Цитування

Тесля А. О. Вплив реклами на формування тендерних стереотипів / А. О. Тесля // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 23 Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2019 р. – Харків : ХНУРЕ, 2019. – Т. 8. – С. 183–184.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються