Публікація: Система візуальних елементів корпоративної ідентичності при формуванні іміджу вищого навчального закладу
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
У цій роботі розглядається корпоративна ідентичність та її елементи як важливий засіб формування іміджу навчального закладу. Корпоративна ідентичність грає важливу роль у формуванні образу та іміджу вищого навчального закладу, сприяє його впізнаваності та привабливості як для студентів, так і для потенційних працівників та партнерів. Також розглядаються поняття лементів, що складають корпоративну ідентичність.
Опис
Ключові слова
ідентичність, імідж
Бібліографічний опис
Канінець А. А. Система візуальних елементів корпоративної ідентичності при формуванні іміджу вищого навчального закладу / А. А. Канінець, О. В. Вовк // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 18-19.