Публікація:
Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorВерясова, Г. М.
dc.contributor.authorОнищенко, Я. А.
dc.date.accessioned2018-10-16T08:48:38Z
dc.date.available2018-10-16T08:48:38Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні підходи до питання систематизації стратегічних моделей маркетингу у контексті удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. В статье рассматриваются теоретические подходы к вопросу систематизации стратегических моделей маркетинга в контексте совершенствования маркетинговой деятельности предприятия. In the article theoretical approaches to the question of marketing strategical models systematization are considered in context of marketing activity of an enterprise improvement.uk_UA
dc.identifier.citationТеоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу / Соколова Л. В., Верясова Г. М., Онищенко Я. А. // Вісник економіки транспорту і промисловості : збірник науково-практичних статей. Випуск 28.– 2009. – № 28. – С. 249−252.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7018
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 28;
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectрівень управлінняuk_UA
dc.subjectієрархіяuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectlevel of managementuk_UA
dc.subjecthierarchyuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleТеоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2009-249-252.pdf
Розмір:
252.3 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: