Публікація:
Розробка фірмового стилю для магазину оптики

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета роботи полягає в створенні унікального фірмового стилю для магазину оптики з метою збільшення його конкурентоспроможності, привертання уваги цільової аудиторії, підвищення впізнаваності бренду та створення приємної та незабутньої атмосфери для клієнтів. Створення фірмового стилю для магазину оптики стає особливо важливим у сучасних умовах, оскільки окуляри та контактні лінзи стали не тільки необхідними предметами для багатьох людей в Україні, а й модним аксесуаром. Цей розвиток свідчить про постійне збільшення популярності таких товарів як для корекції зору, так і для вдосконалення зовнішнього вигляду. Особливо багато людей користуються окулярами як на робочому місці, так і в навчальних закладах, для зручності під час роботи за комп'ютером та для покращення зору. Враховуючи ці фактори, розробка фірмового стилю для магазину оптики є актуальним завданням. Під час виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано технічне завдання, проведено аналітичне дослідження літератури за темою кваліфікаційної роботи. При виконанні практичної частини завдання було опрацьовано концепцію закладу, підібрано назву, створено основні константи фірмового стилю, а також наведено дизайн таких носіїв фірмового стилю як візитівка, банер та паперовий пакет.

Опис

Ключові слова

фірмовий стиль, візуальна едентичність, бренд, рекламна кампанія, айдентика, оптика

Цитування

Магденко В. А. Розробка фірмового стилю для магазину оптики : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / В. А. Магденко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 53 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються