Публікація:
Дослідження методів аналізу відгуків клієнтів про працівників для ІС продуктової компанії

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Кваліфікаційна робота спрямована на дослідження методів аналізу відгуків про працівників для ІС продуктової IT компанії. Метою роботи є дослідження існуючих методів обробки відгуків, що дозволить визначити особливості та переваги наявних підходів та з врахуванням їх недоліків запропонувати краще рішення. Теоретичним результатом є опис розроблених метрик для оцінки працівників продуктової IT компанії. Визначено ключові показники, які потрібно враховувати під час аналізу відгуків клієнтів для оцінки продуктивності та якості роботи працівників. Синтезовано спеціалізований метод збору та аналізу відгуків клієнтів про працівників. Практичним результатом є розроблена аналітична підсистема для аналізу відгуків про працівників, що інтегрована з ІС продуктової IT компанії Nix Solutions. В ході роботи проведено дослідження існуючих методів аналізу даних відгуків клієнтів.

Опис

Ключові слова

аналітична підсистема, аналіз відгуків клієнтів, продуктова компанія

Бібліографічний опис

Тристан С. А. Дослідження методів аналізу відгуків клієнтів про працівників для ІС продуктової компанії : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / С. А. Тристан ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 65 с.

DOI