Публікація:
Дослідження впливу цільових аудиторій на колірні рішення настільних ігор

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є використання колірних рішень, за допомогою розроблених рекомендацій для пакування настільних ігор з урахуванням цільових аудиторій. Об’єкт і предмет дослідження – об’єктом дослідження є процес проектування настільної гри. Предметом дослідження є методи використані в кваліфікаційній роботі. Досліджено й описано колірні схеми, взаємозв'язок між кольором та маркетингом, особливості використання кольору в рекламі, фактори вибору кольору (цільова аудиторія), існуючі методи дослідження колірних переваг. Також зроблено економічне обґрунтування роботи. Зроблено висновок про значимість дослідження впливу цільових аудиторій на вибір колірного рішеня при створенні настільної гри: оскільки колір – це один з найважливіших елементів будь-якої продукції, що має сильний вплив на людину, важливо виявити основну проблему при виборі колірних рішень для створення пакування в сучасних умовах та показати шляхи вирішення виявлених проблем. Зрештою отримані результати, що дозволяють виявити структуру сприйняття кольору, визначити, як сприймаються українською аудиторією певних вікових груп зразки пакування настільної гри різних кольорів.

Опис

Ключові слова

колірна гама, настільна гра

Цитування

Дараган Е. В. Дослідження впливу цільових аудиторій на колірні рішення настільних ігор : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Е. В. Дараган; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 67 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються