Публікація:
Розробка фірмового стилю для магазину взуття

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета розробки фірмового стилю для магазину взуття «Neww» полягає в створенні виразної та сучасної ідентичності, яка відтінятиме основну концепцію бренду, його дух і цілі, сприяючи підвищенню впізнаваності, конкурентоспроможності та формуванню єдиної стилістики. Для досягнення цієї мети необхідно виконати ряд завдань: аналіз аналогів, виявлення їх переваг та недоліків, визначення цільової аудиторії компанії, вибір програмних засобів для створення фірмового стилю, генерація ідей та обґрунтування стратегії, розробка логотипу, аргументація вибору шрифтів та кольорових рішень, створення брендбуку, шаблонів для соціальних мереж, рекламних банерів, тобто розробка прикладів застосування візуальної ідентичності. У результаті виконаної роботи було розроблено фірмовий стиль для магазину взуття «Neww», спрямований на формування єдиної концепції бренду та інтеграцію всіх його візуальних аспектів. Ця ідентичність відповідає стратегічним цілям, цінностям та особливостям бізнесу. Впровадження фірмового стилю спрямоване на підвищення конкурентоспроможності магазину на ринку та залучення нових клієнтів. У рамках економічної частини проведено розрахунок витрат на розробку фірмового стилю.

Опис

Ключові слова

фірмовий стиль, айдентика, брендування, магазин взуття

Цитування

Дихтяр У. Ю. Розробка фірмового стилю для магазину взуття : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 151 – Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології / У. Ю. Дихтяр ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 57 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються