Публікація:
Ігровий програмний застосунок в жанрі Action RPG, піджанр Souls-like. Підсистема рівнів та завдань

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт розроблення — програмний ігровий застосунок у жанрі Action RPG з реалізацією підсистеми рівнів та завдань, орієнтований на ігрову модель Souls- like. Мета роботи — розробити ефективну архітектуру та реалізацію підсистеми рівнів і завдань у межах гри жанру Action RPG, яка забезпечить глибокий геймплей, прогресію персонажа та нелінійність виконання завдань у відповідності до філософії Souls-like ігор. Методи дослідження — аналіз та узагальнення підходів у сучасному ігровому дизайні, моделювання ігрової логіки, побудова UML-діаграм для архітектурних рішень, реалізація ігрових сцен з використанням рушія Unreal Engine 5 та візуальної системи Blueprint, створення ігрових рівнів, а також тестування готових рівнів у симульованих геймплей-сценаріях. Сфера застосування — розробка комп’ютерних ігор, навчальні проєкти з геймдеву, дослідження в галузі інтерактивних систем та поведінкових моделей. У результаті розроблено і протестовано підсистему рівнів, яка враховує складність, нелінійність, масштабність зон дослідження, а також підсистему завдань з підтримкою послідовних, паралельних і умовних квестів з інтеграцією в ігровий інтерфейс.

Опис

Ключові слова

підсистема рівнів та завдань, геймплей, моделювання ігрової логіки, реалізація ігрових сцен, поведінкова модель

Бібліографічний опис

Тимощенко В. Р. Ігровий програмний застосунок в жанрі Action RPG, піджанр Souls-like. Підсистема рівнів та завдань : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення / В. Р. Тимощенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 60 с.

DOI