Публікація: Методи і засоби обмеження телевізійної реклами
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою даної кваліфікаційної роботи бакалавра є розробка пристрою, який дозволяє у напівавтоматичному режимі обмежувати перегляд телевізійної реклами. Розроблена структурна схема, схема електрична принципова і алгоритм роботи пристрою, сумісного з будь-яким телевізором і будь-яким джерелом ТВ сигналу. Сумісність реалізується завдяки управлінню пристроєм за допомогою ІЧ пульта ДУ. У роботі також проаналізовано вплив на людину, що наноситься рекламою, вказано на законність і доцільність її блокування, розглянуто відомі технічні прийоми виявлення та її відключення.
Опис
Ключові слова
телевізійна реклама, обмеження реклами, тривалість реклами
Бібліографічний опис
Сергієнко С. І. Методи і засоби обмеження телевізійної реклами : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 172 Телекомунікації та радіотехніка / С. І. Сергієнко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 73 с.