Публікація:
Методи і засоби обмеження телевізійної реклами

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Метою даної кваліфікаційної роботи бакалавра є розробка пристрою, який дозволяє у напівавтоматичному режимі обмежувати перегляд телевізійної реклами. Розроблена структурна схема, схема електрична принципова і алгоритм роботи пристрою, сумісного з будь-яким телевізором і будь-яким джерелом ТВ сигналу. Сумісність реалізується завдяки управлінню пристроєм за допомогою ІЧ пульта ДУ. У роботі також проаналізовано вплив на людину, що наноситься рекламою, вказано на законність і доцільність її блокування, розглянуто відомі технічні прийоми виявлення та її відключення.

Опис

Ключові слова

телевізійна реклама, обмеження реклами, тривалість реклами

Бібліографічний опис

Сергієнко С. І. Методи і засоби обмеження телевізійної реклами : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 172 Телекомунікації та радіотехніка / С. І. Сергієнко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 73 с.

DOI