Публікація: Методи просування інтернет-видань та оцінка ефективності таких дій
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Друкарня Мадрид
Анотація
Електронні засоби масової інформації, як і друковані потребують виконання певних дій по просуванню сайтів інтернет-видань. Розширення читацької аудиторії – це перше і основне завдання по просуванню електронних засобів масової інформації (ЕЗМІ). Це дозволяє виданню мати не велике, але стабільне джерело доходів. Однак, на цьому монетизація не закінчується. Маючи хорошу платоспроможну аудиторію, ЕЗМІ може пропонувати читачам різні комерційні сервіси.
Опис
Ключові слова
інтернет-видання, електронні засобіи масової інформації, ЕЗМІ, SMM, Social Media Marketing, SEO, Search Engine Optimization
Бібліографічний опис
Полозова Т. В. Методи просування інтернет-видань та оцінка ефективності таких дій / Полозова Т. В., Шейко І. А. // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: тези доп. IV Міжнар. наук.-техн. конф. (14-17 травня 2019, м. Харків) / редкол.: В.П. Ткаченко, І. Б. Чеботарьова, О. В. Вовк та ін. – Харків: «Друкарня Мадрид», 2019. Т1. С. 186-187.