Публікація:
Методи просування інтернет-видань та оцінка ефективності таких дій

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Друкарня Мадрид

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Електронні засоби масової інформації, як і друковані потребують виконання певних дій по просуванню сайтів інтернет-видань. Розширення читацької аудиторії – це перше і основне завдання по просуванню електронних засобів масової інформації (ЕЗМІ). Це дозволяє виданню мати не велике, але стабільне джерело доходів. Однак, на цьому монетизація не закінчується. Маючи хорошу платоспроможну аудиторію, ЕЗМІ може пропонувати читачам різні комерційні сервіси.

Опис

Ключові слова

інтернет-видання, електронні засобіи масової інформації, ЕЗМІ, SMM, Social Media Marketing, SEO, Search Engine Optimization

Цитування

Полозова Т. В. Методи просування інтернет-видань та оцінка ефективності таких дій / Т. В. Полозова, І. А. Шейко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: тези доп. IV Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2019. – Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. - Т1. - С. 186-187.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються