Публікація: Розробка рекомендаційної системи вибору органічної продукції
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Іn modern e-commerce, the focus extends beyond merely selling products; it entails employing strategies to stimulate increased customer engagement and purchases. Personalized recommendations serve as a pivotal tool enabling businesses to anticipate customer preferences and behaviors regarding their organic product offerings on web platforms or mobile applications. These recommendations convey the affinity or relevance between objects, exemplified by user ratings or bookmarked pages, thus enhancing the overall user experience and driving sales.
Опис
Ключові слова
рекомендаційна система, органічна продукція
Бібліографічний опис
Кастиркін Д. Р. Розробка рекомендаційної системи вибору органічної продукції / Д. Р. Кастиркін ; наук. керівник ст. викл. Г. Є. Безугла // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 880-881. – DOI : https://doi.org/10.30837/IYF.IIS.2024.880.