Публікація: Маркетинговий підхід до забезпечення конкурентоспроможності підприємства в системі стратегічного управління
Завантаження...
Дата
2021
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
НДІ ПЗІР НАПрН України
Анотація
Наукова робота присвячена дослідженню проблем впровадження маркетингового підходу до забезпечення конкурентоспроможності підприємства в системі стратегічного управління. Проаналізовано принципи стратегічного управління, обґрунтовано напрями впровадження маркетингового підходу в контексті стратегічного регулювання діяльністю підприємств. // The scientific work is devoted to the research of the problems of introduction of the marketing approach to ensuring the competitiveness of the enterprise in the system of strategic management. The principles of strategic management are analyzed, the directions of introduction of the marketing approach in the context of strategic regulation of activity of the enterprises are substantiated.
Опис
Ключові слова
стратегічне управління, маркетинг, маркетинг партнерських відносин, конкурентоспроможність, підприємницькі структури, strategic management, marketing, marketing of partner relations, competitiveness, business structures
Бібліографічний опис
Кузьминчук Н. В. Маркетинговий підхід до забезпечення конкурентоспроможності підприємства в системі стратегічного управління / Н. В. Кузьминчук Н. В., Т. М. Куценко, О. Ю. Терованесова // Збірник наукових праць НДІ ПЗІР НАПрН України. Вип. 6: Інноваційний процес в умовах глобальних викликів : за матеріалами круглого столу, 5 жовтня 2021 року. – Харків: НДІ ПЗІР НАПрН України, 2021. – С. 94-99.