Публікація:
Особистий бренд іт-спеціаліста

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

A personal brand is, quite simply, a presence—either online or offline—that represents you, your values, and what you have to offer. Your personal brand needs to be well thought-out, consistent, and true. No matter what field you’re in, a personal brand allows you to communicate your expertise, your experience, and your personality all at once. Ultimately, this tells people who you are, what you’re about, and why they should contact you. A personal branding statement tells people, in one or two sentences, who you are and what you’re about. There are three key components: Your job title, your expertise or the niche you’re zeroing in on, and something interesting about yourself—say, a special talent, or something unique that you bring to the table that could be helpful in your industry.

Опис

Ключові слова

Цитування

Соколова В. К. Особистий бренд іт-спеціаліста / В. К. Соколова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 9. – С. 52–53.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються