Публікація:
Інноваційні стратегії освітнього менеджменту в Україні

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2021

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

НДІ ПЗІР НАПрН України

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

В дослідженні розкрита сутність освітнього менеджменту, виділено складові цього процесу та його важливість для ефективного функціонування та розвитку сучасного закладу вищої освіти в Україні. Визначено важливість попередньої діагностики показників діяльності, обґрунтовано необхідність використання SWOT-аналізу. На прикладі Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна проведено оцінку його внутрішнього та зовнішнього стану, проаналізована стратегія розвитку Каразінського університету на 2019–2025 рр. та результати, які вже досягнуті в рамках її реалізації, виділено напрями, які потребують подальшого розвитку. // The study reveals the essence of educational management, highlights the components of this process and its importance for the effective functioning and development of a modern higher education institution in Ukraine. The importance of preliminary diagnostics of performance indicators is determined, the necessity of using SWOT-analysis is substantiated. On the example of V. N. Karazin Kharkiv National University, an assessment of its internal and external condition was made, the development strategy of Karazin University for 2019–2025 was analyzed and the results already achieved in its implementation, areas that need further development were identified.

Опис

Ключові слова

освітній менеджмент, заклад вищої освіти, SWOT-аналіз, educational management, institution of higher education, SWOT-analysis

Бібліографічний опис

Іваненко Л. О., Кудінова М. М., Маслій В. Інноваційні стратегії освітнього менеджменту в Україні / Л. О. Іваненко, М. М. Кудінова, В. Маслій // Конституційні засади розвитку інноваційного суспільства: зб. наук. пр. за матеріалами інтернет-конференції, 25 червня 2021 року. – Харків: НДІ ПЗІР НАПрН України, 2021. С. 30-35.

DOI