Публікація:
Метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі

dc.contributor.authorАндрушко, Ю. В.
dc.date.accessioned2016-06-24T07:44:17Z
dc.date.available2016-06-24T07:44:17Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractДисертація присвячена підвищенню ефективності функціонування телекомунікаційної мережі шляхом розробки математичної моделі TCP/IP-мережі, процедур і методу активного управління чергою вузла. В роботі на підставі мо- делювання ТКМ як СМО M / Г/1/m та MAP/ Г/1/m отримано оцінки середньої довжини черги TCP-сегментів, які очікують на підтвердження, імовірність втрати і середній час затримки сегментів у системі, а також їх середньоквадратичні відхилення. В роботі запропоновано дві нові процедури: адаптивну процедуру відкидання пакетів з динамічним підстроюванням знаменника граничної імовірності відкидання та експоненціального вагового коефіцієнта черги і процедуру оцінювання середньої довжини черги вузла на основі фільтру Калмана-Б’юсі. На підставі розроблених процедур запропоновано новий адаптивний метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі. Запропоновані процедури та метод активного управління чергою дозволяють підвищити корисну пропускну здатність транспортної телекомунікаційної мережі на прикладному рівні на величину до 9 – 14% та ефективність передачі даних – на 4 – 5%. Dissertation is devoted to the efficiency increase of telecommunication network (TCN) node functioning by development of TCP/IP-network mathematical model, procedures and method of active queue management. On the basis of TCN representation as queuing systems M / Г/1/m and MAP/ Г/1/m, the estimations of unacknowledged TCP-segments mean queue length, loss probability and mean delay of segments in the system were obtained, as well as their standard deviations. Two new procedures offered: adaptive procedure of packet drop with the dynamic tuning of maximum drop probability denominator and exponential queue weight coefficient and procedure of mean queue estimation on the basis of Kalman filter. On the basis of the developed procedures the new transport TCN node’s adaptive active queue management method has been offered. The offered procedures and active queue management method allow to increase the goodput of a transport TCN on application layer by 9 – 14% and efficiency of data transmission by 4 – 5%.uk_UA
dc.identifier.citationАндрушко Ю. В. Метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекомунікаційні системи та мережі" / Андрушко Юрій Володимирович ; Харьк. нац. ун-т радиоэлектроники. – Х., 2011. – 18 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/1202
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтелекомунікаційна мережаuk_UA
dc.subjectметоди управління і запобігання перевантаженнямuk_UA
dc.subjectметоди активного управління чергоюuk_UA
dc.subjecttelecommunication networkuk_UA
dc.subjectmethods of congestion management and avoidanceuk_UA
dc.subjectmethods of active queue managementuk_UA
dc.titleМетод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
AndryshkoUV.pdf
Розмір:
448.84 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис:

Колекції