Публікація: Інтернет-маркетинг у видавничому бізнесі
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
В роботі розглянуто сутність інтернет-маркетингу для видавничого бізнесу в контексті сучасного цифрового середовища. Досліджено засоби просування продукції та проаналізовано практичне застосування інструментів. Визначено роль соціальних мереж у маркетингових стратегіях.
Опис
Ключові слова
інтернет-маркетинг, цифрове середовище
Бібліографічний опис
Чеботарьова І. Б. Інтернет-маркетинг у видавничому бізнесі / І.Б. Чеботарьова, Є.О. Попова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 215-217.