Публікація:
Інтернет-маркетинг у видавничому бізнесі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

В роботі розглянуто сутність інтернет-маркетингу для видавничого бізнесу в контексті сучасного цифрового середовища. Досліджено засоби просування продукції та проаналізовано практичне застосування інструментів. Визначено роль соціальних мереж у маркетингових стратегіях.

Опис

Ключові слова

інтернет-маркетинг, цифрове середовище

Бібліографічний опис

Чеботарьова І. Б. Інтернет-маркетинг у видавничому бізнесі / І.Б. Чеботарьова, Є.О. Попова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 215-217.

DOI