Публікація: Розробка дизайну рівнів комп’ютерної гри «Synthetic Supremacy»
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Робота присвячена розробці дизайну рівнів для комп'ютерної гри "Synthetic Supremacy" – гри у жанрі Rogue-like 3D шутера у стилі кіберпанк. Мета даної роботи полягає в розробці ефективного дизайну рівнів для гри "Synthetic Supremacy", який забезпечить захоплюючий геймплей, цікавий зовнішній вигляд рівнів, який буде стимулювати учасників гри до подальшого прогресу. Робота є актуальною через постійний розвиток індустрії відеоігор. Розробка дизайну рівнів є ключовим елементом успішної гри, тому розробка дизайну рівнів, має велике значення для розробників ігор та користувачів в сфері геймінгу. Для досягнення цієї мети були розглянуті такі аспекти, як концепція та структура рівнів, пошук ассетів, для облаштування рівнів, розміщення об'єктів, освітлення, текстурування, розробка графіті для облаштування ігрових рівнів та тестування розроблених локацій.
Опис
Ключові слова
гра "Synthetic Supremacy", комп'ютерна гра
Цитування
Чеботарьова А. Д. Розробка дизайну рівнів комп’ютерної гри «Synthetic Supremacy» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. Д. Чеботарьова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 58 с.