Публікація: Розробка ігрового прототипу в жанрі візуальна новела «Аліса в Дивокраї»
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є створення ігрового прототипу в жанрі візуальної новели «Аліса в Дивокраї» для персональних комп’ютерів. Об’єктом дослідження є процес розробки цифрових інтерактивних ігор у жанрі візуальної новели. Предметом дослідження є процес сценарного, графічного та програмного проєктування візуальної новели у середовищі Ren’Py. Для виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано оригінальний твір Льюїса Керролла, створено адаптований сценарій з розгалуженнями та сценарне дерево. Розроблено інформаційну структуру новели, графічні концепти персонажів, фони, інтерфейсні елементи та логотип. Використано інструменти цифрового малювання, генеративної графіки та редагування. У середовищі Ren’Py реалізовано ігрову логіку, інтерактивні сцени, додано фонову музику та проведено тестування. Також було виконано економічні розрахунки собівартості проєкту. Пояснювальна записка містить докладний опис усіх етапів проєктування, графічної розробки, програмної реалізації та тестування гри. в Результатом роботи став завершений прототип візуальної новели «Аліса Дивокраї», створений із використанням сучасних інструментів і орієнтований на аудиторію 10–16 років.
Опис
Ключові слова
візуальна новела, ігровий прототип, сценарне дерево, спрайти, фони, геймдизайн, цифровий живопис, відеогра
Цитування
Савченко Є. В. Розробка ігрового прототипу в жанрі візуальна новела «Аліса в Дивокраї» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Є. В. Савченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 66 с.