Публікація:
Оптимізація логіки через розподіл Event Tick, Timer Events та Delegate Events в Unreal Engine 5

dc.contributor.authorХаньжин, М. А.
dc.contributor.authorНовіков, Ю. С.
dc.date.accessioned2025-04-26T06:40:27Z
dc.date.available2025-04-26T06:40:27Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe purpose of this work is to create three methods of logic updates in Unreal Engine 5: Event Tick, Timer Events, and Delegate Events. The analysis is based on tests demonstrating the performance of each method under different condІТions. In my research, I tested them using the example of rotating a table, which allowed me to observe how the methods behave during continuous object transformations. AddІТionally, I examined their efficiency when introducing complex computations to increase CPU load. The results highlight the advantages and limІТations of each approach, providing insights into optimizing logic updates for better performance in Unreal Engine 5 projects.
dc.identifier.citationХаньжин М. А. Оптимізація логіки через розподіл Event Tick, Timer Events та Delegate Events в Unreal Engine 5 / М. А. Ханьжин, Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 338-340.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30739
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectоптимізація логіки
dc.subjectEvent Tick
dc.subjectTimer Events
dc.titleОптимізація логіки через розподіл Event Tick, Timer Events та Delegate Events в Unreal Engine 5
dc.title.alternative
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T6_KN_338-340.pdf
Розмір:
225.85 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: