Публікація:
Специфіка телевізійного мовлення у соціальних мережах в Інтернеті

dc.contributor.authorСупрун, О. О.
dc.contributor.authorОмельницький, А. А.
dc.date.accessioned2024-05-27T15:32:44Z
dc.date.available2024-05-27T15:32:44Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractВже сьогодні середньостатистичний користувач Інтернету дивиться безліч відео. Тільки на порталі YouTube.com, згідно з офіційною статистикою сайту, щохвилини користувачі завантажують 60 годин відео, за місяць ресурс відвідують 800 мільйонів унікальних користувачів – кожен дев'ятий мешканець планети. Тому зараз дуже актуальними є питання про виробництво якісного телевізійного контенту для телеканалів соціальних мереж; способи ефективної доставки контенту до цільових груп; їх інтереси та життєві цінності потенційних глядачів; межах маркетингових можливостей телемовлення у соціальних мережах тощо.
dc.identifier.citationСупрун О. О. Специфіка телевізійного мовлення у соціальних мережах в Інтернеті / О. О. Супрун, А. А. Омельницький // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 305-306.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26702
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectмережа стільникового зв'язку
dc.subjectмовлення
dc.titleСпецифіка телевізійного мовлення у соціальних мережах в Інтернеті
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2024-1-305-306.pdf
Розмір:
993.56 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: