Публікація:
Використання штучного інтелекту для моніторингу та аналізу ефективності акційних пропозицій

dc.contributor.authorБоровик, П. К.
dc.date.accessioned2024-08-24T07:41:55Z
dc.date.available2024-08-24T07:41:55Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractThis work explores the role of AI in improving the effectiveness of promotional offers in both retail and online marketing in the face of growing competition and consumer expectations. Traditional methods of analysis lack accuracy and efficiency, while AI's ability to process large amounts of data allows us to predict the results of promotional campaigns. Today, AI tools play an important role in planning marketing strategies, helping to adapt to consumer preferences and changes in strategy. AI analytical capabilities allow companies to increase the effectiveness of promotional campaigns, introduce product innovations, and attract customers.
dc.identifier.citationБоровик П. К. Використання штучного інтелекту для моніторингу та аналізу ефективності акційних пропозицій / П. К. Боровик ; наук. керівник к. т. н., доц. Н. М. Сердюк // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 5. – С. 5–6.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/28007
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectмоніторинг акційних пропозицій
dc.subjectефективність акційних пропозицій
dc.titleВикористання штучного інтелекту для моніторингу та аналізу ефективності акційних пропозицій
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
KKITS_T5_RiM_2024_5-6.pdf
Розмір:
194.93 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: