Публікація:
Модель процесу навчання дисципліні

dc.contributor.authorЕгоров, А. Б.
dc.contributor.authorМалишкіна, К. С.
dc.contributor.authorЛохмачьов, Р. В.
dc.date.accessioned2017-05-30T11:36:29Z
dc.date.available2017-05-30T11:36:29Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractВ статті аналізуються моделі процесу навчання дисципліні різної складності за допомогою представ- леної уніфікованої моделі одиничної реалізації процесу навчання. Розглянуті моделі таких процесів, як дис- танційне та індивідуальне навчання (без урахування та з урахуванням впливу викладача відповідно), для ви- значення їх показників якості – результативності та ефективності процесу. Застосування запропонованих моделей при рішенні проблеми підвищення якості та керованості дозволить оптимізувати процеси навчан- ня для різних спеціальностей, реальних здібностей студентів, рівня забезпеченості процесу.uk_UA
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил, 2010, випуск 3(25)uk_UA
dc.identifier.issn2073-7378
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/3680
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпроцес навчанняuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт результативностіuk_UA
dc.titleМодель процесу навчання дисциплініuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2010 Хупс.pdf
Розмір:
313.74 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: