Публікація: Модель процесу навчання дисципліні
dc.contributor.author | Егоров, А. Б. | |
dc.contributor.author | Малишкіна, К. С. | |
dc.contributor.author | Лохмачьов, Р. В. | |
dc.date.accessioned | 2017-05-30T11:36:29Z | |
dc.date.available | 2017-05-30T11:36:29Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.description.abstract | В статті аналізуються моделі процесу навчання дисципліні різної складності за допомогою представ- леної уніфікованої моделі одиничної реалізації процесу навчання. Розглянуті моделі таких процесів, як дис- танційне та індивідуальне навчання (без урахування та з урахуванням впливу викладача відповідно), для ви- значення їх показників якості – результативності та ефективності процесу. Застосування запропонованих моделей при рішенні проблеми підвищення якості та керованості дозволить оптимізувати процеси навчан- ня для різних спеціальностей, реальних здібностей студентів, рівня забезпеченості процесу. | uk_UA |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил, 2010, випуск 3(25) | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2073-7378 | |
dc.identifier.uri | http://openarchive.nure.ua/handle/document/3680 | |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | процес навчання | uk_UA |
dc.subject | коефіцієнт результативності | uk_UA |
dc.title | Модель процесу навчання дисципліні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.42 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: