Публікація:
Розробка фірмового стилю для квіткової майстерні

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою розробки фірмового стилю для квіткової майстерні «Spohady» є створення актуальної та стильної айдентики, яка повинна відображати головну ідею бренду, його філософію та цілі, задля підвищення впізнаваності, конкурентноспроможності та створення однієї загальної концепції. Для досягнення мети треба виконати наступні задачі: аналіз аналогів, виявлення їх переваг та недоліків, визначення цільової аудиторії компанії, визначення програмних засобів для розробки фірмового стилю, продумування ідей та визначення вектору роботи, розробка логотипу, обґрунтувування вибору шрифтового та колірного рішення, розробка брендбуку та збір в ньому всіх елементів фірмового стилю, розробка носіїв фірмового стилю як прикладів його використання. В кваліфікаційній роботі розроблено фірмовий стиль квіткової майстерні, спрямований на створення єдиної концепції бренду та злиття всіх його візуальних компонентів. Цей стиль відповідає стратегічним цілям, цінностям та особливостям бізнесу. Впровадження фірмового стилю має на меті збільшити конкурентоспроможність майстерні на ринку та привернути нових клієнтів. В економічній частині виконано розрахунок витрат на розробку фірмового стилю.

Опис

Ключові слова

фірмовий стиль, бренд

Цитування

Нотич А. О. Розробка фірмового стилю для квіткової майстерні : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / А. О. Нотич; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 53 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються