Публікація: Програмний застосунок гри-вікторини
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є розробка програмного застосунку у вигляді гри-вікторини, який дозволяє користувачу проходити тематичні тести у вигляді інтерактивної гри з підрахунком балів. Застосунок має інтуїтивний інтерфейс, реалізований із використанням технології Flutter [1], та підтримує два основні режими роботи: відкриття зовнішнього файлу з тестами або створення власного набору запитань безпосередньо у застосунку. У ході виконання кваліфікаційної роботи було розроблено та протестовано повнофункціональний мобільний застосунок під назвою «Challenging Game». Програмний продукт реалізовано з використанням мови програмування Dart [2] і фреймворку Flutter, що забезпечує адаптивний дизайн та швидку взаємодію з користувачем. Особливу увагу було приділено зручності інтерфейсу, реалізації ігрової логіки, а також структурі збереження даних. Ігрова логіка включає розбиття тесту на теми, в кожній з яких є набір питань з певною вартістю (балами). Користувач має можливість відповідати на запитання в інтерактивному форматі, отримуючи зворотний зв’язок про правильність відповіді, а також загальну статистику після завершення гри. Відповіді перевіряються з урахуванням нечутливості до регістру і пробілів.
Опис
Ключові слова
гра-вікторина, редактор питань, гейміфікація освіти, тематичний тест
Цитування
Ісамутдінов Д. А. Програмний застосунок гри-вікторини : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія / Д. А. Ісамутдінов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 80 с.