Публікація:
Вплив реклами на формування тендерних стереотипів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2019

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Theses contain arguments about the impact of advertising on the public consciousness. Gender stereotypes that exist in advertisements are considered. The negative impact of advertising on the younger generation is emphasized. The gender images in the advertising message are considered. The peculiarities of perception of these texts are also analyzed and the gender aspect of the presentation of information in advertising is considered

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Тесля А. О. Вплив реклами на формування тендерних стереотипів / А. О. Тесля // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 23 Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2019 р. – Харків : ХНУРЕ, 2019. – Т. 8. – С. 183–184.

DOI