Публікація: Вплив реклами на формування тендерних стереотипів
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Theses contain arguments about the impact of advertising on the public consciousness. Gender stereotypes that exist in advertisements are considered. The negative impact of advertising on the younger generation is emphasized. The gender images in the advertising message are considered. The peculiarities of perception of these texts are also analyzed and the gender aspect of the presentation of information in advertising is considered
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Тесля А. О. Вплив реклами на формування тендерних стереотипів / А. О. Тесля // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 23 Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2019 р. – Харків : ХНУРЕ, 2019. – Т. 8. – С. 183–184.