Публікація: Програмне моделювання методів оживлення зображень у мультимедійних системах
| dc.contributor.author | Льолін, Д. В. | |
| dc.date.accessioned | 2025-06-23T21:41:39Z | |
| dc.date.available | 2025-06-23T21:41:39Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | У цій роботі ми розглянули спосіб оживлення моделі обличчя з участю нейромережі First Order Motion Model. В основі методу лежить передача міміки з відео, де людина рухає обличчям, на зображення і тривимірну модель у Blender. Розроблено програму, яка вміє обробляти відео, визначати ключові точки на обличчі і переносити їх на тривимірну модель як анімацію. Усе вище сказане працює через Shape Keys у Blender та дозволяє робити обличчя живим без якогось складного рігінгу. Результати роботи показали, що обличчя може реалістично рухаєтися, майже як у справжньому відео. Такий підхід можна застосувати в ігровій розробці, фільмах, онлайн–аватарах та в інших сферах нашого життя. | |
| dc.identifier.citation | Льолін Д. В. Програмне моделювання методів оживлення зображень у мультимедійних системах : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. В. Льолін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 66 с. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/31737 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.subject | анімація обличчя | |
| dc.subject | міміка | |
| dc.subject | оживлення моделі обличчя | |
| dc.title | Програмне моделювання методів оживлення зображень у мультимедійних системах | |
| dc.type | Other | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- 2025_B_INF_Lolin_DV.pdf
- Розмір:
- 2.54 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 10.74 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: