Публікація: Розробка фірмового стилю магазину меблів
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета кваліфікаційної роботи – розробка фірмового стилю для компанії меблів «FARRFORR», створення брендбуку та проектування макетів носіїв фірмового стилю компанії. Об’єкт дослідження – процес розробки фірмового стилю для компанії меблів, технологічні процеси виготовлення та застосування цих елементів на різних носіях фірмового стилю. У даній роботі було проаналізовано технічне завдання та розроблено вихідні дані для фірмової поліграфічної продукції компанії меблів FARRFORR. Проведено аналітичний огляд літератури з тематики брендингу та фірмового стилю. На основі здійсненого аналізу конкурентів, у процесі розробки роботи було створено логотип компанії, визначено її фірмові кольори та шрифти, розроблено брендбук. Також розроблено оригінал макети носіїв фірмового стилю, таких як корпоративні візитівки, листівки, цінники для меблів, бейджі, брендовані футболки для працівників компанії. У роботі також розглянуто вибір відповідного програмного забезпечення для створення оригінал-макетів, способу друку, матеріалів і обладнання для всіх технологічних процесів, виконано економічне обґрунтування розробки.
Опис
Ключові слова
фірмовий стиль, корпоративна айдентика, логотип, бренд
Цитування
Лаврова М. В. Розробка фірмового стилю магазину меблів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / М. В. Лаврова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 100 с.